Undangan Majlis Perkahwinan Sulaiman dengan Masny..




assalammualaikum.....

syukur pada ilahi...dengan berkatnya wujudlah kad jemputan ini..iaitu..sulaiman bin ayob dengan masny binti mangsor..pada mulanya....pelbagai syarat telah ditetapkan oleh depa....amboi...mak ai...mau bagi syarat tu...aduh..dasyat gak customer aku ni (kawan bek time sek..men..nek moto kpcai sekali dr umah tp time smpi sek tggal aku sorg...hahaha...ang pham kot man...hampeh tui..)...ekekeke... takpa aku pun jmpa la si man ni...dlm area bln 3 kot..

hahahahah...gelak aku...mula-mula dengar syarat dia...." naeem...kad aku ang wat sempoi pnye...dekat lepai mmg xdak org wat lg"....kakakaka...pecah bisui aku gelak...ingat kan apa la syarat dia...hmpeh ang man....

so selepas selesai perbincangan itu...terus create kadnya...design yg x pernah ada lg....kakakaka...jenuh aku nk pikiaq wei...sampai tokwan aku pun xdak idea...
setelah puas memikirkannya sehingga menggugurkan setitik demi setitik peluh masin ku...akhirnya berjaya gak aku menghasilkan satu rekaan kad khas utk depa...satu rekaan amatur yg tetap di ciplak dari idea org lain...ekekkeek...

dan akhirnya siap la jugak kad perkahwinan depa ni...mudah-mudahan...cepat-cepat la byar tu yeee...ekekkeke

ucapan aku semoga perkahwinan ni akan berkekekalan hingga ke anak cucu...doakan la aku plak akn trut menukarkan status bujang aku tidak lama lg...huhuhu...insyaallah kenduri ang aku sampi...tp haram kad x bagi la kat aku pun...ang jemput dak aku ni woiiii....hahahaha...ok....sekali lg tahniah dan selamat pengantin baru.....salammmmmm

0 comments: