Scorpions - Still Loving You (lyrics)


didikasikan khas pada someone....huhu

aku yang busyyyy?????


busy?...apa maksud ni?...sejenis makanan yg sedap dimakan bersama-sama keluarga ker?..haha..
,.....
....
..
last post.... friday, january 22 2010...bukan 2009....nasib baek...klu tidak berkurun gak la..harini 20 mei 2010...pergh leh tahan la lama tak wat entry baru...bukan xmau wat..tapi keadaaan yg wat aku jadi begini....

keja..keja...kejaa...kejaa....mcm2 keja...........................

bila la keja nak habis......?...but klu xdak keja mcmna nk ada duit kn...cmna nk kahwin dgn puteri s........ehmm..tergendala jugak la....

keja ooo keja....duit ooo duit.....





Raja Sehari Azha dan Hidayah




Tahniah Sahabat....


Majlis Perkahwinan Chaown & Yana











Pembakaran ayam secara terbuka...




salam...huhuh....hari raya baru-baru ini amat bermakna,kerana pada hari raya yg ke 4 kami rakan-rakan sekolah dulu telah berjaya dihimpunkan didalam satu majlis ringkas yang dirancang bagaikan hujung nyawa-nyawa ikan oleh saudara amet,sulaiman,syawal,azha dan aku sendiri encik naem othman....hahaha...maklumlah idea untuk bekumpul ramai-ramai ni tetiba mai ketika kami semua yg disebutkan diatas tu telah bertandang beraya ke rumah mentua saudara syawal bagi tujuan mengutip duit raya sebanyak mungkin pada hari raya ke3...huhu..yela..time2 raya begini lah semua pkat balik kg masing2..so apa salahnya diadakan satu majlis..dan akhirnya terjadi jugak lah majlis ni...majlis bakar-bakar ayam...hahaha...resepi dari encik amet...katanya 3 ekor ayam ditumbangkan,tapi aku tetap tak puas ati,duk nampk macam seekor ayam je..hehe..katmana yg dia p beli pun taktau...huhu..tp xpalah..janji usaha yg dilakukan oleh amet sehingga majlis ini berlangsung dengan jayanya amatlah aku hargai...heheeh..next time boleh kot 5 ekor plak jadi mangsa...huhu..
lokasi ni?...ehmm...tangmana lagi kalau bukan kt umah hero hndustan kita....umah leman dan bininya...hehehe......hampeh..aku mntak kerusi...alih2 tikaq dengan surat khbaq yg leman ni p bawa kuaq...jenuh lenguh oi...sian azha n zam, tukang cucuh api bg nyala...hahaha kematu pungkoq depa...haaha...ehhm...
tak tau dah haih nk tulis paa...angpa semua yg hadir mlm tu tau lah noh...hahha...mesti tak puas...kakakaak...takpa lepas ni kita bagi amet lak...umah ang ok ka amet?...hahaaha

lastly...thanks pada semua kawan2 yg hadir....tahun depan kalau kita wat lagi..pkat2 la bawa anak2 sama....heheeheh





Selamat Hari Raya


Dikesempatan ini muhd naem ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir Batin kepada semua rakan-rakan yang mengenali muhdnaem. Jika selama berkawan dengan anda, ada yang terguris perasaan, ada yang terkasar bahasa, ada yang terlepas cakap ker, dan sebagainya lagi lah, muhdnaem memohon ampun dan maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. Semoga hari raya anda semua dirahmati Allah dan berbahagia disamping insan yang tersayang,..

selamat hari raya aidilfitri....ampun maaf dipintaa

Ucapan Selamat Hari Raya


video

huhu.... tepat jam 4.21 xsat...baru selesai menghadiri Bengkel Final Cut Studio
selama 3 hari...iaitu dari 14 sep hingga 16 sep.2009
Bengkel ni lebih kepada bagaimana cara mengedit video,seterusnya menghasilkan satu
montaj yg menarik...huhuhu
agak menarik jugak menggunakan softwere ni...hasilnya memang pergghh...huhu
tapi selama 3 hari diadakan bengkel ini,kami hanya didedahkan asas penggunaan sahaja..yang
selebihnya kena la explore sendiri..huhu.

yang diatas tu..adalah hasil kami yg tak beberapa menarik le..
jadi la sekdar nk belajaq dan memecahkan perut masing2 bila tengok balik..
ok....selamat menonton, selamat hari raya....heheheh

Hek eleh apa la nak wat arini ni....


aduh...hari ni dah le tak bangun sahur...pastu lewat plak bangun utuk ke tempat keje....hampeh betui...tahun ni merupakan tahun posa yang agak teruk bagi diri aku....hampagas.....

Aku masuk dalam Kosmo



Majlis Akad Nikah Sulaiman dan Masny 22 mei 2009

video

Majlis Perkahwinan Masri dan Rahman 6 jun 2009



Salam...sekalung tahniah kepada sahabat baik aku ni...Masry binti md zuki...kerana telah menjadi suri rumah orag dah....pasni xleh dah la nk gelak kuat2...kakakakakaak maaf la pada hari tu kami terlewat p kenduri ang...besala bukan xpaham....dh nama org melayu so jnji pun sure la janji melayu...kekeekkee.. pa2 pun kami tetap mai demi sahabat baik....huhuhu....dalam gambar atas tggal aku sorg jela noh yg x tukaq status singgle ye...haahah..baru perasan....xpaaa...pelan2...bagi angpa semua mik pengalaman dlu...pastu cite plak kt aku asam garam berumahtangga ni...hahahaha ok...lastly....Selamat Pengantin baru...semoga berbahagia hingga ke anak cucu...jngan lupa persahabatan kita....hahahahaahah...kenduri aku nti jngan lupa bawa mai anak sekali...ahhahaha

majlis raja sehari sulaiman & mazny (ahad 7 jun 2009)



majlis perkahwinan amiza dan zul 30 & 31 mei 2009

banyak lagi gambar akan diuploadkan...huhuhuhu

bakal juara kayak antarabangsaaa



majlis perkahwinan shihoh & romzee..