Jemputan Perkahwinan Masri dengan Abd Rahman





Salam.....alhamdulillah..ni lagi seorang mbe bek aku dh nk mengantungkan status anak daranya..mudahan dia bahagia la menempuh alam baru...perlbagai cabaran serta kegatalan yg dia hadapi sebelum ini akan menjadi kenangan termanis...almaklum la gadis melayu terakhir yg amat didam-idamkan semua jejaka malaya....hahahaha...

dia ni juga terketaq-ketaq bagi result nk wat kad kahwinnya...sampikan aku terpaksa meninggalkan tok n tokwan aku yg memerlukan kasih syang aku di ptg ari (hari tersebut)semata-mata utk bertemu dengan dia, berbincangkan style kad yg dingini...tp hampeh..bincang la konon...padahal gelak sampai lalat masuk dlm mulut...akakaka...maklum la dh lama x jmpa....hal yg ptut dibincangkan dilempar ketepi...bak sepandai-pandai tupai melompat akhirnya ke jatuh ke tanah jua...ekekkee...eh...betoi ka pepatah ni....

selepas segala perbincangan yg tidak dipengerusikan oleh sesiapa itu mencapai kata sepakat...so dengan rasa bangga (sambil mengembangkan hidung aku) maka lahir la kad jemputan depa.. design ni merupakan olahan asal dari kad jemputan sulaiman gak...cuma ada la skit2 kona kot lainn....men tipu2 skit....hahahahaha.....

besa la...dah bg aku masa yg sereyat...maka terpaksa lh menggunakan segala kudrat yg termampu ni menghasilkan yg terbaik dari yg mmg tak baik..haahha.....lantaklah la klu angpa x mau...peduli apa aku...bukan aku yg kahwin....hahahahaa...lawak je mas....

akhir...1 je aku nk kata....mntak maaf bnyk2 la...kenduri ang aku x dapt p...mklum la...ayam itik aku sapa nk bg makn...kkaakka...dak aih..sebenarnya aku ada job wedding fotografi kat sp..
insyaallah...kenduri pada 6hb jun iaitu sebelah raja sehari ang...aku sampi...standby siap2 karpet hijau nohhh...hahaha...lastly...semoga ang berjaya dn bahagia dlm menempuh alam suami isteri...bnykan bersabar........selamat pengantin baru....tahniahhh....

0 comments: